Jiří Moravec
Ke Skalce 1002
561 69  Králíky

+420 607 667 233
motocentrumkralikyseznam.cz

www.motokraliky.cz
www.moto-benelli.cz

Designed by: MSfoto
Máte dotaz? Napište nám:

- Vyplňte mailový kontakt na Vás
- Vepište Váš dotaz
- Opište spam kod
- Odešlete

Nezapomeňte připsat jakého sortimentu se Váš dotaz týká!
Helmy LS2 jsou kvalitní a atraktivní španělské přilby, které si pro svoji vysokou kvalitu, originální a nápaditý design a vynikající poměr ceny a užitné hodnoty získávají stále větší popularitu mezi motocyklisty a čtyřkolkáři všech skupin, včetně závodníků a juniorů.

Španělské helmy značky LS2 jsou designově velmi zdařilé přilby v rozumných cenových relacích.
V nabídce jsou helmy (přilby) všech kategorií:
Motokrosové helmy, silniční helmy, otevřenéhelmy, integrální helmy, helmy na skútry i helmy (přilby) s výklopnou bradou v různých provedeních a barevných kombinacích. Všechny helmy LS2 jsou homologované s homologací ECE 22.05, o čemž se přesvědčíte na štítku na podbradním řemínku.
Modelová řada zahrnuje šestnáct modelů všech typů, od skútrových a jet-helem přes helmy motokrosové a čtyřkolkové až po silniční helmy integrální, duální a modulární.

Helmy LS2
navržené v Evropě a všechny plní nejpřísnější bezpečnostní certifikáty
a standardy, jako ECE-R 22.05, ISO 900:2008, CE a DOT, včetně
vůbec nejpřísnější normy SNELL 2005. Seznam plnění hlavních
homologací je uveden níže. Přilby LS2 jsou vyrobené z nejkvalitnějších
materiálů jak z hlediska bezpečnosti, tak z hlediska pohodlí a komfortu
nošení. Skořepiny jsou z kvalitních polykarbonátů, sklolaminátu a
uhlíkových vláken, vyrobené pod přísnou kontrolou kvality výroby pod
certifikací ISO 9001.
Integrální přilby mají čelní plexi bez rušivých pomocných bočnic, což
přispívá ke zmenšení jejich aerodynamického hluku.


Sekce informací nejen o helmách LS2, které Vám pomohou s výběrem vhodného modelu:
- Pro silné a rychlé motocykly jsou nejvhodnější integrální přilby, které poskytují nejlepší ochranu hlavy a obličeje. Z nabídky přileb LS2 jsou to modely Targa, Combat a Cyber. Alternativou jsou i přilby s výklopnou bradou, jako například model Delta.

- Pro čtyřkolky, motokros, enduro a supermoto jsou určeny lehké a vzdušné přilby jako například velmi oblíbené a esteticky zdařilé polykarbonátové přilby Air Force 2, H.I.E.P a Batten. O třídu výš stojí laminátová Magma. Tyto přilby musí kromě ochranné i dobře větrat, navíc vnitřní polstrování všech čtyřkolkových, endurových a motokrosových přileb je snadno vyjímatelné, aby se dalo prát.

- Další skupinou jsou otevřené helmy, které nemají ochranu brady. Typické použití těchto přileb je na choppery a skútry, ale najdou uplatnění i u malých motocyklů a při hobby čtyřkolkových výletech. Z těchto helem jmenujme například modely Tomcat, Thunderbird, Cruiser, Twister, Stroke a Midway. Všechny otevřené přilby LS2 jsou vybavené praktickým, pohodlně i v rukavicích ovladatelným polohovatelným 3D čirým čelní plexi, které chrání oči, aniž byste museli používat motocyklové brýle.

- Některé modely přileb LS2 jsou navíc vybavené vnitřním 3D tmavým plexi s odolným mechanismem, které si můžete kdykoliv i v rukavicích stáhnout nebo vytáhnout podle okamžité intenzity slunečního svitu. Výhodou tohoto řešení je vysoká míra ochrany zraku a podstatné zvýšení jízdního pohodlí ve dne. V noci si naopak můžete štít zatáhnout, aby nedošlo k podstatnému zhoršení světelných podmínek v noci jako u kouřových čelních plexi.

Materiál přileb
Motocyklové a čtyřkolkové přilby jsou konstruovány tak, že vydrží pouze jeden větší náraz. Při velkém nárazu se změní struktura materiálu skořepiny v místě nárazu a přilba má potom pouze zlomek původní pevnosti. Proto si přilbu zásadně pořizujte novou. Nikdy nevíte, co má helma kupovaná z druhé ruky za sebou.
Přilby mívají skořepiny většinou ze sklolaminátu nebo plastu. Pro výrobu plastových helem používá firma LS2 polykarbonát, který se speciálním postupem pod extrémně vysokým tlakem vstříkne do formy. Tato technologie se nazývá HPTT (vysokotlaké termoplastické vstřikování). Přilby LS2 vyrobené touto technologií poskytují vysokou bezpečnost, a přitom finančně vycházejí velice příznivě.
Druhým materiálem, který používá firma LS2 na výrobu skořepin je sklolaminát (FiberGlass). Laminátové přilby jsou o něco kvalitnější, ale také o něco dražší, než helmy plastové.

Velikost přilby
Přilba vám musí na hlavě pevně sedět. Novou přilbu volte spíše těsnější, ale tak,
aby vás nikde netlačila. Počítejte s tím, že používáním se přilba cca o půl čísla
zvětší. Přilba nesmí jít při upnutém podbradním řemínku přetáhnout zezadu dopředu
a také nesmí být volná, když po zapnutí otáčíte prudce hlavou ze strany na stranu.
Kdyby vás nová helma místně tlačila, naši odborníci umí vymáčknutím polystyrenové
výstelky toto tlačící místo eliminovat.
Nejlepší je, pokud máte možnost si přilbu vyzkoušet přímo za jízdy.

Velikosti přileb LS2 podle obvodu hlavy ( v úrovni obočí a nad ušima):
Velikost -- Obvod hlavy
XS--53 - 54 cm
S--55 - 56 cm
M--57 - 58 cm
L--59 - 60 cm
XL--61 - 62 cm
XXL--63 - 64 cm

Při zkoušení helmy si jí nasaďte na hlavu, utáhněte řemínek nebo zapněte pevně sponu, a kmitejte hlavou doprava a doleva, dozadu a dopředu. Chyťte helmu do rukou a zkuste v ní hlavou pootočit. Pokud se helma na hlavě snadno hýbe, je třeba zvolit menší velikost. Naopak pokud vám helma příliš stiskává obličej, je malá.

Zapínání přileb
Zapínání přileb LS2 je řešeno buď rychlosponami nebo dvojitými D-kroužky. Nejjistější je zapínání na dvojité D-kroužky, jejich výhodou je, že helmu lze na bradu skutečně dotáhnout. Výhodou rychlouzávěrů je zase snadnější manipulace při zapínání a otevírání.

Plexištíty
Některé modely našich přileb mají navíc dodatečný zatahovací vnitřní 3D protisluneční štít. To je perfektní řešení omezující oslnění a zvyšující pohodu očí za jízdy za slunného dne. Používání kouřových plexiskel na přilbě je totiž zakázané, neboť přes tato plexiskla v noci není prakticky nic vidět, a navíc nemají homologaci. Pokud se tedy vracíte domů za tmy, je tmavé plexi nebezpečné. U přileb LS2 však můžete jezdit se staženým nebo vytaženým vnitřním štítkem celý den. Ideální řešení.

Jaký je rozdíl mezi homologacemi ECE 22-05 a SNELL M2010?
Velice důležitá věc při koupi každé helmy je ověřit si, že na podbradním řemínku má údaj o homologaci ECE 22-05. To je číslo přísné evropské normy deklarující bezpečnost té které helmy. Norma SNELL M2010 je obdobná norma, ale americká, a je daleko přísnější. Vyžaduje například testování dvěma dopady zkušebního závaží do jednoho místa, zatímco ECE 22-05 vyžaduje pouze jeden dopad na jedno místo. Pokud helma plní normu SNELL M2010, musí umět absorbovat téměř dvakrát tolik kinetické energie, než helma schválená podle normy ECE 22-05.

Údržba helmy
Údržba helem LS2 je snadná. Od mušek a jiné špíny vyčistěte skořepinu měkkým hadříkem a vlažnou vodou s trochou neagresivního čisticího prostředku. Nikdy nepoužívejte benzín, organická rozpouštědla ani žádná jiná agresivní rozpouštědla, která by mohla narušit povrch helmy. Mušky z plexi odstraníte přiložením namočeného toaletního papíru na několik minut, a pak plexi umyjete mýdlovou vlažnou vodou a osušíte jemnou látkou.
Vnitřky většiny přileb LS2 jsou vyjímatelné, a dají se šetrným způsobem vyprat.
authorized dealer
Stačí pouze vybrat podle typu přileb (klikni):
Mnoho špičkových profi jezdců a mistrů světa na přilbách LS2:
Ivan Cervantes
Yonny Hernandez
Issac Viňales
Marc Coma
Simone Corsi
Anthony West
Emma McFerran
Cyril Despres
Michal Kadleček

...