Jiří Moravec
Ke Skalce 1002
561 69  Králíky

+420 607 667 233
motocentrumkralikyseznam.cz

www.motokraliky.cz
www.moto-benelli.cz
Back
Next
authorized dealer
První při výběru čtyřkolek je nutné zodpovědět otázku na jaký účel si zákazník čtyřkolku přeje, pokud odpoví na práci, pak určitě nikdy nepohrdne nabídkou strojů značky Goes.
Robustní a odolná konstrukce strojů Goes ve Vás vzbudí důvěru hned na první pohled. Kvalitní materiály a precizní zpracování je zárukou dlouhé životnosti a bezproblémového provozu i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Modelové varianty v nabídce:
klikni na obrázek čtyřkolky pro více informací
Goes Iron 450i 4x4
Krátké provedení 450i Iron - 144.990 Kč vč. DPH
Krátké provedení 450i Iron EPS (s posilovačem řízení) - 159.990 Kč vč. DPH
Barevné varianty: Black, Ghost Grey, Olive Green, Camo

Největší čtyřstovka ze společné dílny Goes a CF Moto. Velikostí a robustním zpracováním jediná opravdová pracovní čtyřkolka ve své třídě. Myslíte-li to s pracovním nasazením čtyřkolky opravdu vážně a přemýšlíte o nákupu čtyřkolky podobného objemu motoru je pro vás právě Goes 450i Iron ideální volbou. Velikostí a zpracováním je totiž na stejné úrovni jako čtyřkolky s daleko větším výkonem. GOES 450i Iron má vše co by měla pracovní čtyřkolka mít. Silný 2500LBS elektrický naviják, tažné zařízení včetně sedmipólové zásuvky, stejně jako pohon 4x4, volitelná redukce-L do síly, ale i obě uzávěrky diferenciálů jsou tady samozřejmostí.

Budete jezdit na zahradě po trávníku? Ano? Oceníte možnost odemčení zadního diferenciálu, kdy to zadní kolo, které při zatáčení stojí na místě bude fakt stát a nebude trávník vytrhávat.
PŘEDNOSTI:

- Kanadský variátor CV-Tech
- Měnitelný pohon 2x4 nebo 4x4
- Přední i zadní uzamykatelný diferenciál šetrný k vašemu trávníku
- Odolné ocelové nosiče přední a zadní
- Kompletní LED osvětlení
- Homologované tažné zařízení s el. zásuvkou
- Elektrický naviják 2500LBS
- Protiskluzové sedadlo
- Řidičský průkaz na osobní automobil
- První STK až po šesti letech
- Výběr výbavy s posilovačem řízení (EPS) nebo bez něj
- Cenově výhodná verze Black (černá)
NOVINKA v naší nabídce - čtyřkolky GOES
Goes Iron 450i MAX 4x4
PŘEDNOSTI:

- Kanadský variátor CV-Tech
- Měnitelný pohon 2x4 nebo 4x4
- Přední i zadní uzamykatelný diferenciál šetrný k vašemu trávníku
- Odolné ocelové nosiče přední a zadní
- Kompletní LED osvětlení
- Homologované tažné zařízení s el. zásuvkou
- Elektrický naviják 2500LBS
- Protiskluzové sedadlo
- Řidičský průkaz na osobní automobil
- První STK až po šesti letech
- Výběr výbavy s posilovačem řízení (EPS) nebo bez něj
- Cenově výhodná verze Black
- MAXimální pohodlí pro řidiče i spolujezdce
Prodloužené provedení 450i Iron MAX - 154.990 Kč vč. DPH
Prodloužené provedení 450i Iron MAX s posilovačem řízení - 169.990 Kč vč. DPH
Barevné varianty: Black, Ghost Grey, Olive Green, Camo

Největší a nejrobustnější čtyřstovka ze společné dílny Goes a CF Moto. A nejen z této dílny, ale celkově je Iron 450 ve své třídě největší i nejrobustnější. Prodloužená MAX verze 450i je o celých 20 cm delší než krátká verze a i proto se pokocháte velice pohodlnou jízdou. Budete-li jezdit většinu času ve dvou a přemýšlíte o nákupu čtyřkolky podobné kubatůry je tato verze pro vás jako dělaná.

GOES 450i Max Iron je ale taky hlavně pracovní čtyřkolkou. K tomu má vše potřebné v základní výbavě. Silný 2500LBS elektrický naviják, tažné zařízení včetně sedmipólové zásuvky, stejně jako pohon 4x4, volitelná redukce-L do síly, ale i obě uzávěrky diferenciálů jsou tady samozřejmostí.

Budete jezdit na zahradě po trávníku? Ano? Oceníte možnost odemčení zadního diferenciálu, kdy to zadní kolo, které při zatáčení stojí na místě bude fakt stát a nebude trávník vytrhávat.
Goes Cobalt 550i 4x4
PŘEDNOSTI:

- Kanadský variátor CV-Tech
- Měnitelný pohon 2x4 nebo 4x4
- Přední i zadní uzamykatelný diferenciál šetrný k vašemu trávníku
- Odolné ocelové nosiče přední a zadní
- Kompletní LED osvětlení
- Homologované tažné zařízení s el. zásuvkou
- Elektrický naviják 2500LBS
- Protiskluzové sedadlo
- Řidičský průkaz na osobní automobil
- První STK až po šesti letech
- Výběr výbavy s posilovačem řízení (EPS) nebo bez něj
- Cenově zvýhodněná verze v černé barvě
- Výkonný jednoválcový motor s ekonomickým provozem
Krátké provedení 550i Cobalt - 169.990 Kč vč. DPH
Krátké provedení 550i Cobalt s posilovačem řízení - 184.990 Kč vč. DPH
Barevné varianty: Black, Ghost Grey, Olive Green, Camo

Jediné plnohodnotné krátké pětikilo ze společné dílny Goes a CF Moto. 550i Cobalt - důstojný nástupce oblíbené Goes 625i. Nový a výkonnější motor splňující novou normu EURO 4, nová homologace, bílé SPZ a hlavně zadní uzamykatelný diferenciál posunuje možnosti pracovní čtyřkolky zase o kus dále. Díky němu, pohonu 4x4, redukci do síly zvládá absolutně všechny povrchy a stupně terénu. S odemčeným zadním diferenciálem je taky naprosto ideální pro jízdu po asfaltu, zpevněných komunikacích anebo na upraveném trávníku, který při zatáčení neničí. Když pak zapadnete někde v bahně a zamknete si ho, můžete si být jistí, že vás ve štychu nenechá. Goes 550i Cobalt je naprosto univerzální čtyřkolkou vhodnou pro všechny druhy využití. K dispozici krátká i dlouhá verze Max. Nově nyní všechny čtyřkolky Goes Cobalt s novými alu koly již v základní výbavě. U všech verzí si lze připlatit za elektrický posilovač řízení (EPS).
Goes Cobalt 550i MAX 4x4
PŘEDNOSTI:

- Kanadský variátor CV-Tech
- Měnitelný pohon 2x4 nebo 4x4
- Přední i zadní uzamykatelný diferenciál šetrný k vašemu trávníku
- Odolné ocelové nosiče přední a zadní
- Kompletní LED osvětlení
- Homologované tažné zařízení s el. zásuvkou
- Elektrický naviják 2500LBS
- Protiskluzové sedadlo
- Řidičský průkaz na osobní automobil
- První STK až po šesti letech
- Výběr výbavy s posilovačem řízení (EPS) nebo bez něj
- Cenově výhodná verze v černé barvě
- MAXimální pohodlí pro řidiče i spolujezdce
- Výkonný a úsporný jednoválcový motor
Prodloužené provedení 550i Cobalt MAX - 179.990 Kč vč. DPH
Prodloužené provedení 550i Cobalt MAX s posilovačem řízení - 194.990 Kč vč. DPH
Barevné varianty: Black, Ghost Grey, Olive Green, Camo

Velikostí a odolností jedna z největších pětistovek v této cenové kategorii. Nová a výkonnější čtyřkolka Goes Cobalt v prodloužené verzi MAX, což dává 20 centimetrů k dobru pro druhého pasažéra. Kromě sedadla zde má i delší nášlapy se zvýšenou stupačkou pro maximálně pohodlnou polohu nohou.

Zadní diferenciál je i zde nově uzamykatelný a dělá tím z této čtyřkolky stroj s výbornými jízdními vlastnostmi na asfaltových a zpevněných komunikacích. Krom toho v odemčeném stavu, při zatáčení jedno zadní kolo opravdu stojí, neprotáčí se, a při jízdě na upravené zahradě nevytrhává trávu. Tohle fakt chcete, to je totiž opravdu pecka. Pak ho v lese, nebo v bahně zamknete a máte zpátky svůj starý dobrý offroad.
Cooper 200 v bílo-černé s oranžovým rámem - 62.990 Kč vč. DPH

Chceš občas přemístit nějaký materiál z bodu A do bodu B? Chceš si vyjet na výlet do přírody? Nepotřebuješ uplně nutně velkou pracovní čtyřkolku a stačila by ti lehká verze užitkovýho stroje? Pak je možná právě pro tebe Goes Copper.
Jednoduchá čtyřkolka s karburátorem a náhonem pouze na zadní kola není určitě žádný trhač rychlostních rekordů a zdolávač rumunských hor, ale na to taky nebyla konstruována. To ale vůbec neznamená, ža by se bála do terénu, nebo tahání naloženého vozíku. Proto má taky homologovaný tažný v základní výbavě. Traktorovou homologaci T3b má taky vlastní čtyřkolka.

Díky své velikosti téměř plnohodnotné pracovní čtyřkolky si na ní zablbnou i teenageři. Samozřejmě ne na veřejný komunikaci, protože na ní je pak potřeba řidičák na osobní auto, stejně tak jako na většinu 4kolek.
PŘEDNOSTI:

- Lehká užitková čtyřkolka
- Široká možnost využití
- Homologace T3b (žlutá registrační značka), možno řídit s řidičským oprávněním sk. B
- Ocelové nosiče, přední i zadní
- Homologované tažné zařízení se zásuvkou
- Přední závěsné zařízení
- Velmi nízká spotřeba paliva
- Protiskluzové sedadlo
- Jenoduché ovládání


Goes COOPER 200
Máte dotaz? Napište nám:

- Vyplňte mailový kontakt na Vás
- Vepište Váš dotaz
- Opište spam kod
- Odešlete

Nezapomeňte připsat jakého modelu se Váš dotaz týká!
Goes SPACE 70
PŘEDNOSTI:

- Tichý čtyřtaktní motor
- Možnost nastavit si polohu plynové páčky
- Celouzavřené nášlapy pro perfektní ochranu nohou malého jezdce
- Kryt řetězu
- Přední i zadní osvětlení
- Jednoduchý karburátorový systém
- Absence zpátečky a tím nebezpečné jízdy vzad
- Protiskluzové sedadlo
- Jednoduché ovládání
Space 70 v bílo-černé s oranžovým rámem - 25.990 Kč vč. DPH

Nová, bezpečná a bezproblémová čtyřkolka pro děti, to je Goes Space 70. Testovali ji téměř 3 roky u švédského zástupce Goes, a to v těch nejnáročnějších podmínkách drsného severu. Po testech šla na trh a prodalo se hezkých pár set kusů. Pro tamní velkou spolehlivost i spokojenost přijíždí i k nám do České republiky a na Slovensko.
Nyní už ale k samotné čtyřkolce. Velikostí a jednoduchostí ovládání je určena pro děti od 5-6 let. Čtyřkolku žene dopředu tichý čtyřtaktní motor s karburátorem o ideálním obsahu 70 ccm. Žádná zbytečná elektronika, snad kromě světel, které děti určitě využijí, protože uvidíte sami, že ani v noci z ní nebudou chtít slézt. Zadní kola se roztáčí pomocí řetězu, který je kvůli bezpečnosti pěkně schovaný pod krytem. Plně uzavřené nášlapy brání malou nožku před kontaktem s pneumatikou. Další bezpečnostní prvek na čtyřkolce je trhačka. Kdo neví o co jde, tak trhačka je v podstatě vypínač motoru z kterého vede šňůra, kterou si prcek nasadí kolem ručičky. Kdyby nedej bože ze čtyřkolky padal, trhačka se vytrhne, zastaví motor i čtyřkolku, která pak prcka nemůže ještě přejet. Tahle vychytávka funguje dlouhá léta a je povinná v oficiálních závodech čtyřkolek všech kategorií.
Abychom nezapomněli na něco z bezpečnosti, na které nám záleží vždycky v první řadě, je tu ještě jedna věc. Space 70 nemá zpátečku. Často se nás právě na ní ptáte a přijde nám vždy, že se trápíte kvůli tomu, když jí ta dětská čtyřkolka nemá. Má to svůj vážný důvod. Většina výrobců malých čtyřkolek moc dobře předvídá a tuší, co by se mohlo stát, když malé dítě pojede pozadu stejně rychle jako popředu. Věřte, že dozadu na zpátečku to ti prckové v plný rychlosti fakt nedaj.