- Vyplňte mailový kontakt na Vás - Vepište Váš dotaz - Opište spam kod - Odešlete
Nezapomeňte připsat jakého sortimentu se Váš dotaz týká!
zpět na hlavní nabídku LONCIN
Jsem šelma, na který profrčíš i tou nejbrutálnější divočinou. Proti srsti mi ale není ani jízda na pohodku - třeba když budeš chtít vyvenčit svou samičku. Na to mi s prstem v nose stačí jen zadní běhy. Ale když přijde na věc, roztočím taky ty přední a vydrápu se na vršek i tý nejstrmější rokle.
Už první jízda zažehne v očích okolních čumilů plameny neskonalýho obdivu a pasuje tě do role neohroženýho vůdce čtyřkolkový smečky. Kdykoliv tě lidi zmerčí, budou si hned špitat: „Á, čtyřkolkovej alfa samec si značkuje revír.“ A že je sakra velkej! Do nádrže totiž dostaneš celejch 21 litrů benálu. A to je šťávy klidně na 300 kilásků.
Motor jako z bavoráka Pod kapotou mi buší vyspělej jednobuch s objemem 686 kubíků. Vyrábíme ho sdílenou technologií s BMW. Tahle obří fabrika Bé-eM-Wé nám věří natolik, že si u nás nechává dělat nejen motory, ale taky sakumprásk některý mašiny a skútry.
Jen tak mě nesedřeš z kůže Řazení mám návykově snadný. Kvalty přehodíš, než bys řekl VLK. A hlavně! Nemusíš přitom stát na brzdě. I když budeš jezdit jako dobytek, můj variátor to s tebou vydrží o třetinu dýl, než je obvyklý. Díky uzamykatelnýmu předku nestáhnu vocas před sebevětší výzvou.
Taky elektriku mám jak z učebnice. Statickej proud držím pod 1 mA. To dokáže jen jediný procento konkurenčních strojů! Co z toho? Okamžitě mě nastartuješ i po dlouhodobým uskladnění. Klíďo i po půl roce. Už v základu jsem fakt EPeSní kus s elektro posilovačem řízení, díky kterýmu pošetříš bicáky na vopravdickou práci.
Přístrojovka jako v letadle a skoro tuna na kouli Za řidítkama si budeš připadat jako v kokpitu. Na digitálním displeji krásně uvidíš veškerý info o mý kondici i stylu tvý jízdy. Pomocí blů-tůčka navíc vcukuletu spáruješ telefon, a tak budeš mít na očích echo o příchozích hovorech.
Vo můj spodek pečuje spešl ochranná deska. Vo ten tvůj se postarají extrémně pohodlný sedačky. Na Vlkovi prostě tvoje zádel vlka nechytne! A když už jsme u těch intimností, tak moje koule utáhne až 800 kilo. Takže do vozejku můžeš naházet pořádnej náklad nebo převážet celou smečku pomocníků.
Zasek‘ jsem dráp do tvý zvědavosti? Přijeď testnout, jak řve motor čtyřkolkovýho alfa samce! Třeba do mýho doupěte.
Objem motoru: 686 cm3 Typ motoru: čtyřtaktní jednoválec SOHC Maximální výkon: 32 kW (44Ps) / 5500 rpm Maximální kroutící moment: 66 Nm / 4500 rpm Sekundární pohon: 4x4 / kardan Převodovka: automat/variátor L/H/ N / R / P Startér: elektrický Chlazení: vodou + olejem Systém dávkování paliva: EFI Bosch systém Objem nádrže: 25 Maximální rychlost: (offroad) 100 km/h Homologace: T3b Tažné zařízení: Ano (zapsané v TP na 800kg) EPS-Elektrický posilovač řízení: v základní výbavě Elektrický naviják: 3000 lbs v základní výbavě rukou
Přední odpružení: plynokapalinové tlumiče Zadní odpružení: plynokapalinové tlumiče Přední pneu: 25x8-12 Zadní pneu: 25x10-12 Přední brzdy: 2x hydraulická kotoučová (ø 210 mm) Zadní brzdy: 2x hydraulická kotoučová (ø 210 mm)
Rozměry (D׊×V): 2040 mm x 1190 mm x 1250 mm (2220 mm x 1190 mm x 1350 mm - model MAX) Pohotovostní hmotnost: 375 kg (385 kg model MAX) Výška sedadla: světlá výška 280 mm