- Vyplňte mailový kontakt na Vás - Vepište Váš dotaz - Opište spam kod - Odešlete
Nezapomeňte připsat jakého sortimentu se Váš dotaz týká!
zpět na hlavní nabídku LONCIN
Ideální stroj pro čtyřkolkový začátečníky i nenáročný pohodáře
V jednoduchosti je síla. Řekly si chytrý vývojářský hlavy v Loncinu a stvořily MĚ. Nejsem žádnej závoďák. A ani jim bejt nemám. Vod závodění jsou tu mí kolegáčci. Jsem bezva parťák pro čtyřkolkový nováčky, nenáročný cestovatele nebo příležitostný pracanty.
Mládežníky pobavím, tátovi píchnu s prací, mámu hodím na nákup a prarodiče odvezu na ryby nebo na houby. Jsem prostě vícegenerační čtyřkolková kára. Dostaneš ke mně i techničák, takže mi můžeš nacvaknout SPZ a vyrazit ofiko na silnice. Anebo za mě zapřáhneš vozejk a odvezem spolu i stokilovej náklad.
Tohle všechno zvládnu díky úspornýmu 176kubíkovýmu motoru s karbošem. Tucet koní roztáčí zadní kola pomocí řetězu. Místo pokynů Hijé! nebo Prrr! si šoférování pohodlně ošéfuješ pomocí automatický převodovky s variátorem a třech brzdovejch kotoučů. Trojka je bezva číslo, takže mám i 3 tlumiče, který spolehlivě filtrujou nerovnosti. A protože mě vymýšlela hlava pomazaná, o ramena se mi starají maznice, který prodlužujou životnost celýho podvozku.
Jsem líbivá mašina, co se neztratí v davu. Mám moderní ostrý křivky. Předek i zadek mi zdobí LEDkový kukadla a nosiče mi ohákli do plastovejch krytů. Kabátek mám buď černej, nebo stříbrnej. Oba v matným lakování, což je jinak výsada vyšších modelů. No, prostě jsem dost šmrncovní čtyřkolka pro pubertální dceru, chlapáckýho hospodáře i dědu rybáře.
Sériová výbava: kombinovaná LED světla vpředu i vzadu, přední i zadní ocelový nosič s plastovým zakrytím, homologované tažné zařízení s el. zásuvkou, zásuvka 12V, pohon variátorem, robustní řetězový pohon, dávkování paliva karburátorem, protiskluzové sedadlo, přehledný LCD tachometr s volitelnou barvou podsvícení, praktické odkládací přihrádky, USB nabíjení, homologace pro dvě osoby
Objem motoru: 176 cm3 Typ motoru: čtyřtaktní jednoválec SOHC Maximální výkon: 8.7 kW (11.8 Ps) Maximální kroutící moment: 13Nm při 6000ot./min Sekundární pohon: 2x4 řetězem Převodovka: automat / variátor tři rychlosti - F/N/R Startér: elektrický Chlazení: vzduchem Systém dávkování paliva: karburátor Objem nádrže: 9l Maximální rychlost: 58 km/h Homologace: T3b Tažné zařízení: Ano (zapsané v TP na 100kg) EPS-Elektrický posilovač řízení: Ne
Přední odpružení: A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou Zadní odpružení: kyvná náprava s hydraulickým tlumičem a nastavitelnou pružinou Přední pneu: 22x7-10 Zadní pneu: 22x10-10 Přední brzdy: 2x hydraulická kotoučová Zadní brzdy: 1x hydraulická kotoučová
Rozměry (D׊×V): 1175 x 1030 x 1060 mm Pohotovostní hmotnost: 288 Výška sedadla: 820 mm Světlá výška: 250 mm