Jiří Moravec
Ke Skalce 1002
561 69  Králíky

+420 607 667 233
motocentrumkralikyseznam.cz

www.motokraliky.cz
www.moto-benelli.cz
Vybírejte z naší nabídky oblíbených čtyřkolek TGB
Nový design s ostrými dynamickými liniemi dělá nejoblíbenější čtyřkolku v ČR ještě atraktivnější. Na první pohled zaujme přepracovaná přední část s atraktivními LED světly pro denní svícení. Společně s redesignem zadní části s novými zadními LED světly a blikači tak vtiskuje nové TGB Blade ještě dospělejší a přitažlivější vzhled. Nový design doplňují zcela nová atraktivní 14palcová hliníková kola s ostře lomenými paprsky.
Máte dotaz? Napište nám:

- Vyplňte mailový kontakt na Vás
- Vepište Váš dotaz
- Opište spam kod
- Odešlete

Nezapomeňte připsat jakého sortimentu se Váš dotaz týká!
ACCESS DRR100 REVERSE

zaplať 10% ceny (4.999 Kč vč DPH)
a odjeď na čtyřkolce ihned !

orientační příklady splátek:
1.039 Kč na 70 měsíců
1.143 Kč na 60 měsíců
1.512 Kč na 40 měsíců
2.634 Kč na 20 měsíců
4.892 Kč na 10 měsíců
Nabízíme:

- Předváděcí jízdy.
- Prodej náhradních dílů.
- Servis a poradentství.
- Splátkový prodej (ESSOX)

Cena:
49.990 Kč ( vč. DPH, SPZ a doplňků )

Doplňky Access na www.motokraliky.cz/doplnky_ACCESS.html
Zpátečka umožňuje lepší manipulaci v obtížných místech. Díky zpátečce dítě samo rychle vyřeší každou svízelnou situaci, aniž byste jako rodiče museli pokaždé čtyřkolku ručně vracet do původního směru. Stačí jednoduše zvolit rychlost vpřed nebo vzad, a jede se dál.
Zpátečka
Malí piloti si okamžitě zamilují tento živý dvoudobý motor s dostatkem výkonu pro celodenní řádění. Automatické mazání samočinně upravuje optimální dávkovací poměr oleje, takže odpadají starosti s přípravou mixu. Jednoduchý a spolehlivý vzduchem chlazený motor má nízké nároky na údržbu a dostatek výkonu. Ten lze pro začátek omezit, ale po otevření dítě s překvapením objeví pravý potenciál této čtyřkolky.

Motor
Většina dětských čtyřkolek je dobrá jen na učení základů, ale tím jejich možnosti končí - jak se vaše dítě zrychluje, stávají se nebezpečnými. Access DRR 100 však má v zásobě stále nové a nové schopnosti, díky kterým se vaše dítě učí a zdokonaluje neustále. Je širší a stabilnější, a umožňuje bezpečné projíždění zatáček bez nebezpečí převrácení. Kvalitní pérování nevyrazí dítěti řídítka z rukou a vykouzlí mu úsměvy na tváři.
Podvozek
Automatická převodovka umožňuje dítěti plně se soustředit pouze na jízdu, aniž by muselo rozptylovat svoji pozornost řazením. Další výhodou této automatické převodovky je, že zátah motoru při akceleraci je zcela plynulý a bez jakéhokoli přerušení hnací síly při přeřazování. Zadní kola jsou poháněna řetězem, který je v místech, kde by s ním dítě mohlo přijít do kontaktu, bezpečně zakrytý.
Pohon
Kvalitní pružicí a tlumicí jednotky, vzadu s progresivní pružinou, jsou pětipolohově seřiditelné v závislosti na profilu a náročnosti tratě, na rychlosti jízdy a výkonnosti dítěte. Dlouhé zdvihy pérování a optimálně sladěné tlumiče žehlí všechny terénní nerovnosti, jízda je maximálně příjemná a bezpečná. Plně nezávislé zavěšení předních kol ve dvojitých lichoběžníkových ramenech umožňuje dokonalou trakci kol a tím optimální ovladatelnost v zatáčkách.
Přední a zadní odpružení
Brzdový systém vzadu s kotoučovou a vpředu s bubnovými brzdami je dostatečně dimenzován a snadno ovladatelný pomocí ručních páček na řídítkách. Nožní nášlapy tak zůstávají volné a bez překážek, čímž je minimalizována možnost sklouznutí dětské nohy a umožněn bezpečný pohyb při jízdě.



Brzdový systém
Motor
Typ motoru: dvoudobý jednoválec
Objem: 89,2 ccm
Vrtání/zdvih: Ø52 x 42
Kompresní poměr: 9.1
Chlazení: vzduchové
Zapalování: C.D.I.
Startér: elektrický, záložní nožní
Karburátor: Sun World PWK 21

Hnací systém
Pohon: zadní nápravy
Převodovka: CVT Variátor (se zpátečkou)
Koncový převod: řetězem

Podvozek
Zavěšení přední: nezávislá A-ramena
Zavěšení zadní: spojené (kyvná vidlice)
Pérování přední: hydraulické tlumiče
Pérování zadní: hydraulický tlumič
Brzdy přední: 2x bubnová
Brzdy zadní: 1x 220 mm hydraulický disk
Pneu přední: AT 19 x 7 - 8
Pneu zadní: AT 18 x 9.5 - 8

Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 1470 mm
Celková šířka: 1110 mm
Celková výška: 970 mm
Výška sedadla: 700 mm
Světlá výška: 170 mm
Rozvor: 1010 mm
Hmotnost bez náplní: 122 kg
Palivová nádrž: 5 litrů

Technické parametry:
ACCESS DRR 100 REVERSE
Jedna z nejpropracovanějších dětských čtyřkolek pro nejmladší piloty a budoucí šampiony, širší a stabilnější než většina ostatních dětských čtyřkolek. S velmi hravým a snadným ovládáním, nízko položeným těžištěm, automatickou převodovkou a elektrickým startováním je továrnou na zábavu pro aktivní děti. Silnou stránkou je i motor s vysokou rezervou výkonu. Ten můžete pro začátek omezit, ale díky objemu 90ccm má DRR 100 potenciál pro další rozvoj mladého pilota, takže ho ani po čase nepřestane bavit tak jako padesátka. Další výhodou je zpátečka, která vašemu dítěti umožní dostat se samo ze svízelné situace.

Závodní sedlo
Nekompromisní přístup se promítá i do konstrukce sedla. To svým tvarem umožňuje snadné přenášení váhy a poskytuje vynikající oporu při jízdě. Zároveň je dostatečně pohodlné, takže na něm dítě s úsměvem může strávit třeba celý den. Mysleli jsme i na neklouzavý potah pro bezpečnou jízdu v mokru a blátě

I když se zábava protáhne až do západu slunce, s DRR 100 bude vaše dítě pořád dobře vidět na cestu. S účinným předním reflektorem a skvěle viditelným zadním světlem si bezpečně najdete cestu domů i za šera.
Osvětlení
Bezpečnost
U čtyřkolky DRR 100 kladen zásadní důraz na bezpečnost jízdy. Díky mnoha bezpečnostním prvkům tak čtyřkolka sama napomáhá udržet vaše dítě při jízdě v bezpečí. Mezi nejdůležitější bezpečnostní prvky patří: zakrytý hnací řetěz, možnost omezení maximální rychlosti, jednoduché a přehledné ovládání, bezpečné brzdy se snadným ovládáním páčkami, zakulacené hrany všech plastů bez ostrých okrajů, funkční osvětlení vpředu i vzadu, celoplošné podlahové protiskluzové nášlapy bez rušivého brzdového pedálu, nízká poloha těžiště a kvalitní odpružení.
Nenechte na této čtyřkolce jezdit dítě bez ochranné přilby, rukavic, pevných bot, řádného oblečení a chráničů kolen a loktů.
Tato čtyřkolka není schválena pro jízdu ve dvou a pro jízdu na silnici a veřejných komunikacích.